Nie ma nic złego w czytaniu z Mus-haf (Koran)podczas modlitwy nocnych w Ramadanie
(tarawih), bo to sprawi, że modlący się usłyszą cały Koran.Koran i Sunna
wskazują, że Koran powinien być recytowany w modlitwie, czy to z Mus-haf czy z
pamięci. Udowodniono, że Aa'ishah (oby Allah był z niej zadowolony) poleciła
swojemu uwolnionemu niewolnikowi Dhakwaanowi prowadzić ją w modlitwie qiyaam w
ramadanie, a on używał do recytacji Mus-haf. [Al-Buchari Sahih ]
Fataawa Islaamiyah, vol.2 – Shaykh Ibn Baaz
Jednak w przypadku obowiązkowych modlitw jest to makrooh, ponieważ w
większości przypadków nie ma takiej potrzeby. Ale jeśli istnieje potrzeba, to
nie ma nic złego w recytacji z Mus-haf w
takiej sytuacji.