czwartek, 22 listopada 2012

Allah spelnia modlitwy tych, ktorych kocha


Abu Hurairah (niech Allah będzie zadowolony z niego) napisał:

Prorok (salla Allahu alejhi wa sallam) powiedział: "Allah, Potężny, powiedział:.` Wypowiem wojnę przeciwko temu, który traktuje z wrogością pobożnego czciciela Mego. I najukochańsza rzeczą, dzieki ktorej Mój sluga zbliża sie do mnie, jest to, co mu nakazalem (obowiazkowe akty czci) i Mój sluga jeszcze bardziej zbliża się do mnie poprzez wykonywanie Nawafil (dobrowolne dodatkowe modlitwy, czyli czyny, oprócz tych, ktore sa obowiązkowe), az go kocham, (tak bardzo, że) staje się jego sluchem, którym słyszy, jego wzrokiem, którym widzi i jego dłonia, którą uderza oraz jego nogami, którymi idzie, a jeśli prosi mnie o coś, na pewno mu  to dam, a jeśli on szuka Mojej Ochrony (schronienia), na pewno będę go chronić ". [Al-Bukhari]

Allah z pewnoscia spelnia modlitwy tych, ktorych kocha. Ale akceptacja ich modlitw, nie oznacza jednak, ze zostana spelnione jednoczesnie, odrazu. Czasami rezultat tych modlitw pojawia sie po dlugim czasie. Modlitwa cnotliwych osob jest z pewnoscia spelniona, ale czy zajmie to dlugi, czy krotki czas zalezy jedynie od Woli Allah.