wtorek, 25 grudnia 2012

Allah nie zrodzil syna


{Oni mówią:
"Bóg wziął Sobie syna!"
- Niech Mu będzie chwała! -
Wcale nie!
Do Niego należy
...
to, co jest w niebiosach,
i to, co jest na ziemi!
Wszystko Jemu pokornie służy.}
[Quran, 2:116]


Sahih (autentyczny) Bukhari - Volume 6 - Number 499
Abu Huraira: Apostol Boga powiedzial: "Bog powiedzial: "Syn Adama mowi klamstwo przeciwko Mnie i nie ma prawa tego robic, oraz obraza mnie i nie ma prawa robic tego. Jego klamstwo przeciwko Mnie to mowienie, ze Ja nie stworze go ponownie, jak stworzylem go za pierwszym razem i obraza Mnie mowiac, ze Bog /Allah zrodzil dzieci, kiedy Ja Jestem Samowystarczalny Pan, Ktorego wszystkie stworzenia potrzebuja, Ktory nie zrodzil i nie zostal zrodzony i nikt nie jest Mi rowny."

{I powiedz:
"Chwała niech będzie Bogu,
który nie wziął sobie żadnego syna,
który nie ma żadnego współtowarzysza w królestwie,
który nie ma żadnego opiekuna przeciw poniżeniu! "
Wysławiaj Go, głosząc: "Bóg jest wielki!}
[Quran, 17:111]

{i aby ostrzegała tych, którzy mówią:
"Bóg wziął Sobie syna. "Ani oni nie posiadają o tym wiedzy, ani ich ojcowie. To słowo wielkiej wagi, które wychodzi z ich ust! Oni głoszą jedynie kłamstwo!}
[Quran, 18:4-5]

{Bóg nie wziął Sobie żadnego syna i nie było z Nim żadnego boga. Bo wówczas każdy bóg zabrałby to, co stworzył, i jeden z nich wyniósłby się ponad innych. Chwała niech będzie Bogu! On jest ponad to, co Jemu przypisują!} [Quran, 23:91]

{Ten, do którego należy królestwo niebios i ziemi; który nie wziął sobie syna; który nie ma współtowarzysza w królestwie; który stworzył każdą rzecz i dał jej dokładną miarę.} [Quran, 25:2]

{Czyż oni w swoim oszczerstwie pójdą tak daleko, że będą mówili: "Bóg zrodził"? Zaprawdę, oni są kłamcami!} [Quran, 37:151-152]

{On - niech będzie wywyższony majestat naszego Pana! - nie przybrał sobie ani towarzyszki, ani dziecka.} [Quran, 72:3]

{Mów:
"On - Bóg Jeden, Bóg Wiekuisty! Nie zrodził i nie został zrodzony! Nikt Jemu nie jest równy!"}
[Quran, 112]